Dvoudobý kop - praktická ukázka

Autor: Tomáš Vojtěchovský

Jedním z důležitých cvičení pro nácvik dvoudobého kopu je tzv. houpačka.

Houpačka vypadá tak, že ležíte na vodě ve splývavé poloze a střídavě přenášíte váhu z boku na bok. Toto přenášení váhy podpoříte kopem spodní nohy. Když to děláte správně, tak se s každým přenosem váhy posunete dopředu.

Jak cvičení vypadá, se podívejte na videu:

Tento pohyb je podobný houpání na houpačce. Na houpačce je důležité počkat, až se houpačka dostane do svého vrcholu a začne klesat zpátky. V ten moment klesání podpoříme tak, že se zhoupneme.

Jedná se o klíčovou dovednost pro celý dvoudobý kop. Proto nácviku věnujte dostatek času a pozornosti.

Chcete víc? Pak si objednejte instruktážní video Dvoudobý kop v kraulu, které vás krok za krokem k dvoudobému kopu dovede.

Objednejte si zdarma emailový minikurz

Plaveme jako ryba

  • naučíte se plavat rychleji a s menší námahou
  • objevíte tajemství nejlepších světových plavců
  • získáte zaručený postup pro postupné zlepšování

 

Vaše osobní údaje (jméno, e-mailová adresa) jsou u mě v bezpečí a budu je já, Tomáš Vojtěchovský, na základě vašeho souhlasu zpracovávat podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy.

Stisknutím tlačítka vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání minikurzu a dalších newsletterů ode mě, které se budou týkat souvisejícího tématu.

Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.