Dvoudobý kop - praktická ukázka

Autor: Tomáš Vojtěchovský

Jedním z důležitých cvičení pro nácvik dvoudobého kopu je tzv. houpačka.

Houpačka vypadá tak, že ležíte na vodě ve splývavé poloze a střídavě přenášíte váhu z boku na bok. Toto přenášení váhy podpoříte kopem spodní nohy. Když to děláte správně, tak se s každým přenosem váhy posunete dopředu.

Jak cvičení vypadá, se podívejte na videu:

Tento pohyb je podobný houpání na houpačce. Na houpačce je důležité počkat, až se houpačka dostane do svého vrcholu a začne klesat zpátky. V ten moment klesání podpoříme tak, že se zhoupneme.

Jedná se o klíčovou dovednost pro celý dvoudobý kop. Proto nácviku věnujte dostatek času a pozornosti.

Chcete víc? Pak si objednejte instruktážní video Dvoudobý kop v kraulu, které vás krok za krokem k dvoudobému kopu dovede.

Objednejte si zdarma emailový minikurz

Plaveme jako ryba

  • naučíte se plavat rychleji a s menší námahou
  • objevíte tajemství nejlepších světových plavců
  • získáte zaručený postup pro postupné zlepšování

Spam neděláme.
Váš e-mail je v bezpečí.